załóż gumkieee !
załóż gumkie, ej joooł.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum załóż gumkieee ! Strona Główna
->
Zainteresowania
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Ogłoszenia
Prośby do adminów
Czytać !
Sprawy szkolne
----------------
Ogólnie o szkole
Gimazjalne różności
Do jakiej szkoły średniej
O szkole mniej serio
Pozdrowienia
Ogólne
----------------
DOWNLOADS
Rozmowy o wszystkim
Zainteresowania
` 1b , 4 eLO.
----------------
1b
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adam_2by
Wysłany: Pon 19:01, 09 Lip 2007
Temat postu:
Dobre
Widać nikt się nie zna
aŚ
Wysłany: Pon 16:41, 09 Lip 2007
Temat postu:
gry są złe !
Adam_2by
Wysłany: Sob 12:42, 07 Lip 2007
Temat postu:
No, więc mroczne jest, ale nie wszędzie [na zachodzie jest całkiem kolorowo
]. Brzydkie postacie są, ale trzeba być tolerancyjnym. Ostre narzędzia są, ale możesz zabijać zaklęciami
A kradzież w słusznej sprawie nie jest zła xDDDDD I gra jest klimatyczna
A miłość to nie wiem czy tam jest xDDD A jo jest jedna misja, że musisz komuś żony szukać
A wątków jest tyle, że po 2 godzinach się zgubisz ^^
Sonia
Wysłany: Sob 12:34, 07 Lip 2007
Temat postu:
ponieważ jest mroczne otoczenie, są tam brzydkie postacie, występują ostre narzędzia zbrodni, popełnia się przęstępstwa [ jak morderstwo i kradzież ] i w ogóle gra jest be be ;D
gry XXI wieku powinny być kolorowe, o tematyce miłosnej, z ładnymi postaciami i ciekawym wątkiem xD
Adam_2by
Wysłany: Sob 12:32, 07 Lip 2007
Temat postu:
A czemu się boisz?
Sonia
Wysłany: Sob 12:32, 07 Lip 2007
Temat postu:
ja się boję takich gier
Adam_2by
Wysłany: Pią 19:00, 06 Lip 2007
Temat postu: Morrowind ]:->
Ostatnio się wkręciłem
Ktoś gra w to oprócz mnie i Sengera [grasz chyba jeszcze nie?
]?
Jak nie graliście to polecam.
Teraz obszerna historyjka [przyznam, że nie czytałem xP]:
Cytat:
Tuż po podboju Hammerfell, cesarskie legiony wyruszyły w drogę na północno- wschodnie kresy Cyrodiil, zaś w Skyrim przygotowano potężną flotę inwazyjną.
Choć cesarskie wojska i flota cieszyły się opinią niezwyciężonych, Ród Indoril i hierarchowie Świątyni nawoływali do bohaterskiej walki w obronie ojczyzny. Rody Redoran i Tres opowiedziały się przy Indorilach, podczas gdy Telvanni pozostali neutralni, a Hlaalu proponowali ugodę z Cesarzem.
Kilka pomniejszych potyczek na granicach Czarnych Mokradeł nie przyniosło rozwiązania, ale i bagnisty teren nie sprzyjał sprawnej koordynacji działań legionów i floty. Wobec wojsk zgromadzonych na zachód od wieży Silgrad i Kragenmoor, a także pod Nocnym Blaskiem i Cormaris, Morrowind mógł wystawić pospiesznie zwołaną milicję wspieraną przez nieliczne grupy najemników Redoran oraz elitarne oddziały Gwardii Viveka i Straży Świątynnej. Sprawę skomplikowała dodatkowo niechęć rodów Indoril, Tres, Hlaalu i Telvanni do rozmieszczania garnizonów przy granicy z Cesarstwem; Indoril i Tres proponowali, by miast umacniać zachodnie kresy, wycofać się do centrum i nękać wroga partyzanckimi atakami. Hlaalu wciąż obstawali przy konieczności pertraktacji, a Telvanni zamierzali pozostać neutralni. Ród Redoran miał więc pozostać osamotniony w walce z wojskami Cesarstwa na zachodnich granicach.
Sytuacja odmieniła się całkowicie, gdy legendarny Vivek pojawił się osobiście w mieście nazwanym od swego imienia, ujawniając negocjacje prowadzone przez siebie z Cesarzem Tiberem Septimem, w wyniku których Morrowind miała się przekształcić w cesarską prowincję, zachowując jednocześnie 'wolność wyznania i autonomiczne rządy.' Wstrząśnięci hierarchowie Świątyni, najwyraźniej niepoinformowani wcześniej o całej sprawie, przyjęli wystąpienie Viveka kłopotliwym milczeniem. Indorilw natychmiast przysięgli bronić ojczyzny do ostatniej kropli krwi, wspierani przez Ród Tres. Ród Redoran tym czasem, w obliczu niespodziewanej szansy honorowego wyjścia ze swoich kłopotliwych zobowiązań, opowiedział się po stronie Hlaalu, głosząc chęć pokojowego rozwiązania konfliktu. Wobec takiego obrotu wydarzeń, wkrótce dołączyli do nich również Telvanni.
Nic nie wiadomo o przebiegu pertraktacji Septima z Vivekiem, ani o ich miejscu i poprzedzających je przygotowaniach. Obydwie strony z wielką pieczołowitością chroniły uczestniczących w sprawie agentów. Na zachodzie spekulowano zwykle o udziale w negocjacjach Zurina Arctusa; na wschodzie podejrzewano, że Vivek zaoferował Cesarzowi Numidium, które miało mu pomóc w podboju Altmerów i Wyspy Summurset, domagając się w zamian znacznych ustępstw w dziedzinie zachowania samorządności, tradycji rodowych, i religijnej swobody w Morrowind.
Lord Kanclerz Wielkiej Rady, przedstawiciel Rodu Indoril, nie zgodził się na podpisanie paktu, jednocześnie odmawiając dobrowolnego ustąpienia ze stanowiska. Wkrótce został zamordowany, a na jego miejsce wybrano Hlaalu. Ród Hlaalu błyskawicznie wykorzystał okazję do wyrównania starych porachunków z Indorilami, i w ciągu kolejnych tygodni wielu radców zginęło z niewyjaśnionych okolicznościach. Co znamienne, w rozgrywkach między rodami przelano więcej krwi niż w starciach z Cesarskimi Legionami. Morrowind z niezależnej krainy stała się wkrótce częścią Cesarstwa.
Generałowie legionów z obawą myśleli o wkroczeniu do Morrowind. Dunmerowie słynni byli ze swej bitności i fanatyzmu, mającego swe źródła w długiej tradycji rodowej, i umiejętnie podsycanego przez Świątynię. Generałowie nie dostrzegali jednak politycznej słabości Morrowind, którą to słabość Cesarz Tiber Septim wręcz mistrzowsko wykorzystał. Biorąc pod uwagę osłabienie społeczne i gospodarcze innych prowincji podbitych przez Septima, oraz sprawne przyłączenie Morrowind do prawnych i ekonomicznych struktur Cesarstwa, przy niewielkich szkodach dla wszystkich klas społecznych, część zasług w tym procesie należy oddać Trójcy, która prawidłowo oceniła nikłość szans w starciu z Cesarstwem. To głównie dzięki niej, Morrowind stanęła do pertraktacji jako równorzędny partner, a nie jako pokonany.
Należy wspomnieć, że część szlachty z Rodu Indoril wolała popełnić samobójstwo niż ugiąć się pod jarzmem Cesarstwa. Wraz ze śmiercią swoich przywódców, Ród ów utracił w okresie przejściowym większość swoich wpływów, przyczyniając się do dalszego umocnienia Rodu Hlaalu, już i tak bardzo silnego dzięki bliskim kontaktom z Cesarstwem. Hierarchowie Świątyni jedyną szansę na zachowanie twarzy upatrywali w zdystansowaniu się od wydarzeń politycznych. Od tej pory jedynym celem Świątyni Trójcy stało się dbanie o ekonomiczny i duchowy dobrobyt mieszkańców prowincji.
Z
www.morrowind.pl
Może screeny jeszcze jakieś
A tak w skrócie: chodzisz z bronią [mieczem, łukiem xD] albo lejesz kolesi zaklęciami
EDIT: zapomniałem, że można jeszcze kraść xDDDD [kocham to
]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par
HEDONISM
Regulamin